Στις 03.03.2022 έλαβε χώρα μια υπέροχη, διαδραστική και ωφέλιμη συζήτηση στην τάξη του Γ2. Προσκεκλημένη ήταν η οδοντίατρος Πελαγία Στάθη, η οποία κλήθηκε να συζητήσει μαζί μας τις ερωτήσεις που είχαν ετοιμάσει τα παιδιά του τμήματος με τον εκπαιδευτικό. Η δράση εντάσσεται στο πλαίσιο του μαθήματος των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και συγκεκριμένα στη θεματική: «Δόντια γερά, τρώγοντας υγιεινά». Οι τροφές που ωφελούν/καταστρέφουν τα δόντια, ο σωστός τρόπος-χρόνος βουρτσίσματος και η επίσκεψη σε έναν οδοντίατρο αποτέλεσαν αναμφισβήτητα σημαντικό κομμάτι της συζήτησης για τη στοματική υγιεινή που δεν πρέπει να αμελούμε, αλλά αντίθετα οφείλουμε να την καταστήσουμε μείζον κομμάτι της καθημερινότητας από μια τόσο μικρή ηλικία.

Ερωτήσεις που τέθηκαν στην οδοντίατρο από τους μικρούς μας μαθητές :

Πόση ώρα είναι καλό να βουρτσίζουμε τα δόντια μας;

Πόσες φορές και πότε είναι σωστό να βουρτσίζουμε τα δόντια μας;

Ποια είναι η χρησιμότητα των πίσω δοντιών;

Ποια είναι η χρησιμότητα των μπροστά δοντιών;

Πόσο συχνά πρέπει να επισκεπτόμαστε τον/την οδοντίατρο;

Ποια είναι καλύτερη οδοντόβουρτσα, η ηλεκτρική ή η κανονική;

Πώς να επιλέξουμε μια οδοντόκρεμα;

Από τι είναι φτιαγμένα τα δόντια;

Τι κάνει η ζάχαρη στα δόντια μας;

Τι είναι το σφράγισμα;

Γιατί χρειάζεται να βγάλουμε ένα δόντι αντί να κάνουμε σφράγισμα;

Ποιες τροφές δυναμώνουν τα δόντια;

Ένα χαλασμένο δόντι μπορεί να “κολλήσει” και το διπλανό του;

Ποιες τροφές κάνουν κακό στα δόντια μας;

Πόσες φορές την εβδομάδα μπορούμε να φάμε γλυκά;

Πόσος καιρός χρειάζεται για να χαλάσει ένα δόντι;

Όταν έχει βγει ένα δόντι, πρέπει ή όχι να βάζουμε τη γλώσσα σε εκείνο το σημείο;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *